Minden szerviz rendelkezik egy saját adottsággal, egy olyan vonzással, egy olyan plusszal, ami miatt az ügyfelek, bátran járnak vissza hozzájuk. De mi is lehet ez a plusz? Ez lehet az ügyfélközpontúság, hogy nem néznek ránk rossz szemmel, ha épp megzavartuk egy üzenet elküldését. Megnyilvánulhat abban, hogy tudnak köszönni, így érezhetjük, mi magunk is számítunk valakinek.
Az a hely vonz igazán, ahol a tisztesség és udvariasság jelen van, ahol megoldhatjuk a problémánkat a lehető legjobb eszközök és szakemberek segítségével. Természetesen, ha mi magunk is bunkó módon tévedünk be akárhová, ne várjunk bókokat. Ennek egy adok-kapok folyamatnak kell lennie, és gördülékeny kommunikáció segítségével juthatunk igazán eredményre. Ilyen hely az iSzerelés szervizüzlete is, ahová bármikor mehetünk, ha Apple termékről van szó. Szinte biztos, hogy helyben megtalálható lesz a probléma, a rengeteg raktáron található alkatrésznek köszönhetően, amit látványszerviz során cserélnek ki, így bepillantást nyerhetünk akár egy kijelző-, vagy egy akkumulátorcsere csodás folyamatába. És hogy mi az a bizonyos plusz, ami miatt még vonzóbb ez az iPhone szerviz?
Nem más, mint az, hogy itt kiegészítőket és készülékeket is találhatunk, ha netalán megunnánk a régit, vagy esetleg olyan szinten használhatatlanná vált, hogy egyszerűen nem lehet megjavítani. Így biztos, hogy üres kézzel nem fogjuk otthagyni őket. Remek ár érték-arányban kínált termékeik és szolgáltatásaik mellett, kiváló szaktudásuk, és állandó akcióik is tesznek azért, hogy a lehető legjobb kiszolgálásban legyen részünk. Így természetes, hogy sikerült elérniük sok embernél, beleértve engem is, hogy ide járjanak vissza, bármilyen Apple probléma adódjon is.